Thursday 31 December 2015

Gusti Allah Ora Sare

Gusti Allah Ora Sare

Tegese Gusti priksa saparipolahe manungsa, uga laku jantrane jagad saisine. Pitutur kang ngelingake supaya kita ora kendhat nyuwun pitulungan lan pangayoman marang Gusti Kang Akarya Jagad. Kejaba saka iku, aja gampang-gampang tumindak salah (dosa), awit Gusti ora sare. Apa sing durung kocap, sing sumimpen sajroning ati lan sing jeneng wewadi Panjenengane priksa sakabehe.
Manungsa urip ing alam donya diparingi kalodhangan sing amba dening Gusti Allah. Paribasan apa sing ginayuh bakal kelakon. Ananging kita kudu tansah ngati-ati, jalaran kabeh tumindak bakal kecathet dening Kang Murbeng Dumadi.

Gusti Allah Ora Sare
Artinya Tuhan tidak tidur atau Tuhan melihat semua tingkah manusia, juga gerak alam semesta seisinya. Inilah nasehat yang mengingatkan kita agar tidak henti memohon pertolongan dan perlindungan Tuhan Pencipta Alam. Di samping itu, kita juga jangan gampang berbuat salah (dosa) karena Tuhan tidak tidur dan pasti tahu semua yang terjadi di dunia ini. Apa pun yang belum terucap, tersembunyi di dalam hati, juga semua rahasia kita, Tuhan tahu semuanya.
Manusia hidup di dunia diberi kebebasan seluas-luasnya oleh Tuhan. Ibarat apapun keinginannya dapat tercapai. Namun, kita harus selalu berhati-hati karena seluruh perbuatan diketahui dan dicatat oleh Sang Pencipta.


No comments:

Post a Comment